Nieuwsbrief:

Lemar Motoren

Welkom bij Lemar motoren. Het adres voor de aanschaf van uw gebruikte motor! Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Door een ruime keuze aan gebruikte motoren is het eenvoudig om de verschillen tussen diverse type's meteen te laten zien. Wij bieden goede garantie mogelijkheden. Op een motor vanaf € 3000,- geven wij standaard 3 maanden garantie. Staat de motor van uw keuze er niet bij, dan beschikken wij alsnog over de mogelijkheid een passende motor voor u te vinden. Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken.
Alle motoren van Lemar Motoren
89 motoren gevonden
TRIUMPH DAYTONA T  595
TRIUMPH DAYTONA T 595
€ 2.749,- p/mnd klik hier
1997, 52808 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 5.399,- p/mnd klik hier
1999, 16037 Km
HONDA VFR 1200 F C-ABS
HONDA VFR 1200 F C-ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2010, 55463 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2006, 26246 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2003, 17295 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2008, 50281 Km
KTM RC 125
KTM RC 125
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2016, 26398 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2012, 5082 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2006, 48480 Km
BMW G 650 XMOTO
BMW G 650 XMOTO
€ 5.849,- p/mnd klik hier
2008, 14324 Km
DUCATI SUPERSPORT
DUCATI SUPERSPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2018, 4607 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2005, 34281 Km
HONDA VT 1100 C2 SHADOW
HONDA VT 1100 C2 SHADOW
€ 3.949,- p/mnd klik hier
1997, 40286 Km
SUZUKI GS 850
SUZUKI GS 850
€ 3.499,- p/mnd klik hier
1979, 62948 Km
DUCATI M 695
DUCATI M 695
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2007, 45448 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2014, 24378 Km
HONDA FJS 400 SILVERWING
HONDA FJS 400 SILVERWING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 29661 Km
DUCATI M 695
DUCATI M 695
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2006, 39217 Km
KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2021, 5030 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2023, 1547 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion