Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2013
F700 GS met de onderstaande opties:
ESA, Handvatverwarming, bandenspanningscontrole, diefstalbeveiligingssysteem, middenbok, ASC, Boordcomputer en kofferhouders links/rechts.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82|75.6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12.0 ;1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 75|55|7300 |
Max. koppel | 77|5300 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak, in het motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 192 |
ABS | ja |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 140/80-17 |
Wielbasis | 1562 |
Lengte | 2280 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1215 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 185 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Dat is nog eens onbezorgd rijplezier voor iedereen: de BMW F 700 GS, de directe opvolger van de F 650 GS. Door een kortere eindoverbrenging reageert de 75 pk motor feller op het gas, met behoud van zijn uitstekende handling. Deze combinatie maakt de F 700 GS tot de ideale allrounder binnen de GS familie, wat uw rijstijl ook is en hoe ervaren u ook bent.
Natuurlijk is iets goeds nog beter te maken: met standaard ABS en zowel ESA als ASC in het optieprogramma rijdt u niet alleen veiliger, maar ook veel comfortabeler. Een laag eigen gewicht, een lage zit en de mogelijkheid van een verlagingset af fabriek maken de F 700 GS ook voor vrouwen de ideale allround enduro.
GS gevoel alom: het nieuwe design van het windscherm en de wijzerplaten, de smoke getinte knipperlichten en het LED-achterlicht geven de F 700 GS de volwassen uitstraling die deze machine verdient. En met drie kleurvarianten is uw favoriete kleur er zeker bij: het ingetogen Red Apple metallic, het stoere Ostragrau metallic matt of het dynamische Glaciersilber metallic.
Zoals gebruikelijk bij BMW Motorrad is er ook voor de F 700 GS een ruime keuze uit opties en accessoires waarmee u uw BMW tot in de details naar eigen smaak kunt uitrusten.
Dat is de nieuwe BMW F 700 GS - de ultieme allrounder. |
Verstand en emotie. Ook als u een gebruikte motorfiets zoekt is een BMW de beste keuze. Duurzame technologie, betrouwbare service en een optimale onderdelenlevering spreken uw verstand aan. Innovatieve ideeën, het nauwkeurig afgestemde rijwielgedeelte en ongeëvenaarde, karakteristieke motoren zorgen voor een goed gevoel.
Bovendien biedt BMW Motorrad een in eigen huis ontwikkeld programma, waarbij gebruikte BMW motorfietsen volgens strenge kwaliteitscriteria worden onderworpen aan een uitgebreide inspectie. Daarbij wordt de motorfiets door de BMW dealer op technische en optische toestand gecontroleerd. Eventuele gebreken worden hersteld.
| IJsselstein, Utrecht |
| 030-6008790 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken