Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2018

Garantie: Ja
36433 Km
LIGHT WHITE
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In super nette staat verkerende BMW F 850 GS. Hele mooie complete motor met de dure pakketten. Heerlijke adventure die geschikt is voor een mooie tourrit, woon-werk, of een heerlijk adventure tripje. Helemaal compleet met boekjes en onderhoudshistorie.

Deze motor is uitgevoerd met:
- Rallye kleurstelling
- Comfort pakket
* Cruise Control
* Kofferdragers links en rechts
- Dynamic pakket
* Rijmodi
* Schakelassistent Pro
* Dynamic ESA
- BMW Vario zijkoffers
- Topkoffer
- Tanktas
- Middenbok
- Valbescherming
- ABS on/off
- PUIG Windscherm
- Handbescherming
- Handvat verwarming
- Skidplate
- Druppellader aansluiting

Technsiche info: 222kg/ 853cc/ 2 cilinder/ 70kW
Garantie: 12 maanden BOVAG

Kernwoorden: F 850 GS/ F-850 GS/ F850 GS/ F850GS/ F 850GS/ F-850GS

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
* BOVAG Garantie
* Omruilgarantie (14 dagen)
* Afleverbeurt en 40 Puntencheck
* Tank minimaal half vol
* Tenaamstellingskosten
Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3000 km vrij van regulier onderhoud.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion