Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2018

Garantie: Ja
10448 Km
ROOD/WIT/BLAUW
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette G310 welke we ingeruild hebben.
Inclusief boekje/historie.

Voorzien van kofferhouders en koffers
zijn er bij!

Prijs is incl. afleverkosten en 3
maanden gaarntie!

= Bedrijfsinformatie =

Linders Motoren is h?t adres voor de aankoop van uw ( jong
) gebruikte occassion. Doordat wij zelf de motoren
bekijken/inkopen proberen we de kwaliteit zo hoog mogelijk
te houden!

De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief
afleverkosten en garantie ( mits anders omschreven in
de advertentie )

LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk
dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is niet
gereserveerd!!!

Ook voor reparatie/onderhoud en aankoop van accessoires
voor uw motor en de montage hiervan bent u bij ons aan het
goede adres!

* Inruil mogelijk! ( eventueel ook auto's/scooter etc. )
* Inkoop van uw huidige motor
* Uitgesteld betalen/financiering via numotorrijden.nl
* Geen afleverkosten!!!

Voor meer info en ons volledige aanbod kijk op:

WWW.LINDERSMOTOREN.NL

Linders Motoren
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
0475-591005
06-23845207 ( ook whatsapp )
info@lindersmotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion