Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie BMW R 1100 RS
- Handvatverwarming
- Zijkoffers
- Middenbok
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, boxer |
Boring x slag | 99|70.5 |
Cilinder inhoud | 1.085 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | 4 kleppen, SOHC |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Digitaal CDI |
Vermogen | 90|66.2|7.250 |
Max. koppel | 95|5.500 |
Koppeling | Droge enkele plaat, kabelbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 |
Topsnelheid | 215 |
ABS | nee |
Frame | Backbone frame, staal |
Vering voor | 120mm Telelever |
Vering achter | 135mm Monoshock, Paralever |
Remmen voor | 305mm Twin schijf |
Remmen achter | 285mm schijf |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 160 / 60 R18 ZR |
Wielbasis | 1.473 |
Lengte | 2.175 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1.286 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 239 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapelde klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door bovenop de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De moderne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tussen voorvork en frame wordt bevestigd.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken