Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
AURELIUS GREEN METALLIC (GROEN METALLIC)
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt 2023 - 2024
Modelcode: KA1
Koppel: 149 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Connected services, Cruise control, Double silencer (019I), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handkappen uitbreiding (058A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakwielen II (077K), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Option 719 (079X), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion