Nieuwsbrief:

BMW  R 50 - 1960

Garantie: Ja
70734 Km
ZWART
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1960

BMW klassiek liefhebbers opgelet!

Deze BMW R50 (2de reeks) is rechtstreeks afkomstig uit een verzameling en het betreft hier een oudere restauratie. Prachtige nostalgische motorfiets inclusief Nederlands kenteken.

Frame en motornummer zijn gelijk.

Motorisch loopt deze, maar voor gebruik dient deze wellicht nog even nagekeken te worden.

Waardevaste investering welke ook nog eens leuk is om mee te rijden.

Op klassieke motoren verlenen wij geen garantie.

MotoPort Goes XXL
www.motoport.nl/goes
0113-231640
verkoop@motoportgoes.nl
Nobelweg 4, 4462 GK, Goes
.
Voor meer motoren en scooters (400 stuks) zie onze website https://www.motoport.nl/goes of kom langs!
.
Voor kwaliteit en betrouwbaarheid bent u al meer dan 65 jaar aan het juiste adres bij MotoPort Goes XXL. Wij hebben het grootste aanbod van Zuid-West Nederland in een van de grootste motorzaken van de Benelux!
Voor aankoop en onderhoud van motoren en scooters, aanschaf van kleding (mega kleding shop van 1500 m2!) en voor de aanschaf van onderdelen en accessoires kunt u bij ons terecht.
.
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief onvermijdbare kosten. Wij bieden op onze occasions tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
.
Wij zijn officieel dealer van: BMW, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa en Yamaha. Inruil van alle merken en types is bij ons mogelijk.
.
Heeft u een auto, boot of ander vervoersmiddel in te ruilen? Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!
.
Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.
.
Een motorfiets van ons kopen vanuit het buitenland? Buying a motorcycle from us from abroad?
No problem! See: https://www.motoport.nl/goes/Motorfiets-kopen-vanuit-buitenland
.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
.
Voordelig en goed verzekeren?
Kijk op onze website voor meer informatie over de MotoPort No Risk verzekeringen (ook als je niet je motor bij ons hebt gekocht).




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion