Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED - 2024

Nieuw
Zircon Black / Nebula White
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Elektronica & Connectiviteit

Het voelt intussen alsof de hele wereld verbonden is. Dus waarom ook niet een motorrijder en zijn 800NK?

Het gebogen 5 inch TFT-display is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft. De T-box van de 800NK heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding maar via de CFMOTO app ook een realtime weergave van de positie en status van het voertuig, Over-The-Air upgrades en beveiliging mogelijk maakt.

RIJMODI

Dankzij de ride-by-wire kan je op de 800NK beschikken over drie rijmodi (Street, Rain of Sport) met telkens andere vermogens-curves. Deze kunnen gewijzigd worden tijdens het rijden.

VERLICHTING

De 800NK is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich in realtime aanpast aan de omgevingen. Ook beschikt de 800NK over automatisch dovende richtingaanwijzers.

CRUISE CONTROL

De 800NK is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt. Dankzij de intuïtieve bediening kan jij je rechterpols makkelijk even ontlasten.

Standaard uitrusting van de 800NK: 5 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Drie rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion