Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXDL - 2016

Garantie: Ja
22826 Km
Gunship Grey
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FXDL 103Ci Dyna Low Rider

Club Style
Grey & Gold Edition
Gunship Grey
Wheels Gold Powdercoating
MF 2/1 Exhaust
Black Aircleaner
Crashbar custom made
Road Warrior Fairing
T-Bar Handlebar
FXDL Duo-Seat
Fox Rear Suspension
Kellerman Led Lights
Tail Light 3/1 Led
Daymaker Led Light



Zeer mooie FXDL 103 Dyna Low Rider Club Style , 22.826 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion