Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS 50TH ANNIVERSARY - 2022

€ 12.450,- € 14.299,-
Garantie: Ja
0 Km
CANDY DIAMOND B
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
kawasaki - z900rs-50th-anniversary
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De grootste Kawasaki-Multibrand dealer van West Nederland,
Wij hebben door Kawasaki opgeleide monteurs,
Bij ons is bijna niks onmogelijk, en wij zijn u graag van dienst.

Hans van Wijk Motoren, is begonnen in 1981 en sindsdien uitgegroeid tot de grootste motorzaak van de Benelux (5500m2) Your Lifestyle Shop.

Voor meer informatie kunt u ons bereiken op;

Email; verkoop@hansvanwijk.nl
Telefoon; 079-3619013
www.hansvanwijk.nl

Openingstijden;

LET OP MET Feestdag andere openingstijden
WERKPLAATS Gesloten op Vrijdag avond en Zondag

Maandag- gesloten
Dinsdag 9.00 tot 18.00
Woensdag 9.00 tot 18.00
Donderdag 9.00 tot 18.00
Vrijdag 9.00 tot 20.00 (in de winter periode geen koopavond)
Zaterdag 9.00 tot 17.00

Adres;
Goudstraat 97
2718RD Zoetermeer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hans van Wijk motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion