Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2017

Garantie: Ja
14726 Km
MAT ZWART
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta Dealer sinds 2006 ) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 EAS uit 2017 met slechts 14.724km. Dragster van eerste eigenaar.

Compleet en niet van nieuw te onderscheiden.

Voorzien van:
- Verkorte kenteken plaat houder onder kontje gemonteerd
- MV Agusta opklapbare / instelbare rem en koppeling hendel
- MV Agusta bar end spiegels
- LED knipperlichten rondom
- Matriz stuurdemper, progressief instelbaar
- Aluminium vakwerk wielen
- EAS Electronic Assistance Shifting, Quick shifter
- Acht standen instelbare Traction Control
- Vier standen instelbare rijmodi, drive by wire
- Volledig instelbare vering
- LED day-time running light

Deze 115 pk drie-cilinder is de dikste motorfiets in zijn segment. Met een afwerking om u tegen te zeggen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion