Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE SPORT - 2022

€ 12.799,- € 13.099,-
Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MP3 400 New Model, Mega Actie door groot inkoopbeleid. Van 13099,- voor 12799 mega voorraad.
De perfecte balans tussen kracht en veelzijdigheid

Een evolutie gericht op een nog dynamischere belevenis van de metropolen. Geïnspireerd op de automotive sector is de Piaggio MP3 400 vernieuwd qua design, kleuren en functies, met toevoeging van al het benodigde vermogen voor de lange afstanden, maar met behoud van de typische wendbaarheid die hem altijd al onderscheidt. 

Piaggio MP3 530 hpe Exclusive
Als het beste nog niet goed genoeg is

De absolute top van het gamma, bestemd voor wie op de avant-garde van de driewielscooters wil rijden. Met extra automotive functies zoals cruise control, achteruitrijmodus met achteruitkijkcamera en BLIS-systeem legt de Piaggio MP3 530 hpe Exclusive de prestatie- en technologielat nu nog hoger. Een uniek product in het panorama van de twee- en driewielers en ideaal voor toekomstgerichte liefhebbers. 

- Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en zaterdag van 9:00 t/m 16:00.

 






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion