Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
pas groot onderhoud gehad zie foto,s
QCMOTORTECHNIEK is een kleine motorzaak
waar kwaliteit en service op nummer 1 staat,specialist op
BMW gebied maar u kunt met alle merken bij ons terecht.
Wij zijn niet alle dagen aanwezig , wilt u komen kijken even in overleg.
Hopelijk tot snel !
Altijd telefonisch/mail en via whatsapp bereikbaar !
Opties en Accessoires: deze motor heeft navigatie,korte kenteken plaat houder/ achterlicht met knipperlicht.
nette motor met 3 maanden garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 74|52.3 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 12.65:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | multipoint injectie |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | 107||11700 |
Max. koppel | 69|9100 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | instelbare 41 mm voorvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | dubbele schokbreker, 126 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele remschijf 308 mm, voorinstelbaar, 126 mm veerweg |
Remmen achter | 220 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1395 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 736 |
Hoogte | 1250 |
Zithoogte | 500 |
Drooggewicht | 167 |
Leverbare kleuren | Jet Black, Fusion White, Roulette Green |
Beschrijving | |
Een leven vol motorpassie.
Mijn naam is Quido Cahuzak. De QC achter QC Motortechniek. Met bijna 25 jaar ervaring in de motorbranche, ben ik bijna mijn gehele werkzame leven actief in deze dynamische branche. Op mijn twintigste heb ik mijn diploma’s 2e en 1e motorfietstechnicus gehaald. Daarna heb ik tevens mijn bevoegdheid als leermeester afgerond. Als motorfietstechnicus heb ik het grote genoegen gehad om bij verschillende gerenommeerde merkdealers werkervaring op te doen. De boxertechniek van BMW en de desmodromische klepbediening van Ducati hebben voor mij geen geheimen meer. Daarnaast heb ik gewerkt bij zogenaamde multi-dealers. Motorfietsdealers met verschillende merken in hun showroom (en werkplaats). Denk hierbij met name aan de Japanse merken Honda, Yamaha, Suzuki en Kawasaki en de exclusieve Europese merken als Moto Guzzi en KTM. Al deze motorfietsen hebben iets unieks. Hun eigen ‘karakter’. Maar na al die jaren ervaring kan ik één ding wel concluderen; in basis is iedere motorfiets hetzelfde. Dat laatste klinkt saai. Zeker na een kwart eeuw motorfietsen repareren en onderhouden. Maar hoe saai het ook mag klinken, ik doe niets liever. Iedere motorfiets, iedere reparatie of onderhoudsbeurt pak ik vol liefde aan. Ik prijs mij een gelukkig man. Ik heb van mijn hobby en passie mijn werk gemaakt. Regelmatig krijg ik vragen over motorreparaties, onderhoud en andere technische vragen over motorfietsen. Op mijn YouTube-kanaal geef ik hier antwoorden op.
| Almere, Flevoland |
| 0642242451 |
Wist u dat: In de motortaal "Rockers" betekent: Jongeren op snelle motorfietsen aan het begin van de jaren zestig in Engeland. In tegenstelling tot de Mods, die zich op scooters voortbewogen, reden de Rockers op zware motorfietsen, café-racers, die minstens honderd mijl per uur konden halen. Het imago van de Rocker was ruw en onbehouwen. Er was altijd machismo betrokken bij het rijden van honderd mijl per uur (doing a ton). Het uiterlijk van een Rocker was in
de meeste gevallen ongesoigneerd. Als gevolg van het sleutelen en een onvermijdelijke valpartij zagen uitmonstering en motorfiets er in de regel enigszins geschonden uit. De standaardkledij was een leren jekker, spijkerbroek, motorlaarzen met omgeslagen bovenkant, een sjaaltje, leren handschoenen en een jethelm. De favoriete jukeboxmuziek was de Rock ’n’ Roll die niet van zijn scherpe kantjes was ontdaan (Jerry Lee Lewis, Bill Hailey, Elvis Presley).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken