Nieuwsbrief:

VOGE  300 RALLY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs/Zwart & Grijs/Geel
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

*** Uit voorraad leverbaar!***

Of het nu gaat om druk stedelijk woon-werkverkeer of ruige trails, de VOGE 300 Rally is er klaar voor.  De 300 Rally werd ontworpen en gebouwd om alle omstandigheden aan te kunnen.

Met zijn dubbele halogeen koplampen die de contouren van de kuip volgen, het hoge spatbord, de KYB vering met zoals voor- als achteraan 240 mm veerweg en de mixed terrain-banden heeft de VOGE 300 Rally de avontuurlijke uitstraling van de legendarische trailmotoren uit de jaren tachtig. Het LCD-scherm met achtergrondverlichting is gemakkelijk af te lezen en toont je naast alle standaard informatie ook de geselecteerde versnelling. Een USB-poort in het dashboard zorgt voor de voeding van je gps of smartphone.

Het buizenframe werd specifiek voor de 300 Rally ontwikkeld. Tel daar de handkappen, de enduro-voetsteunen, de bagagedrager, de carter - en valbescherming én het uitschakelbare ABS bij en je weet dat je met een breed inzetbare motorfiets te maken hebt. De trail-spaakvelgen, die 21 inch vooraan meten en 18 inch achteraan, zijn voorzien van banden die zowel op asfalt als op onverhard goed uit de voeten kunnen.

De VOGE 300 Rally is een uitstekende keuze voor avonturiers met een A2-rijbewijs, maar ook voor iedereen die een tweede motorfiets wil voor in de stad of op het platteland.

Bent u nieuwsgierig naar hoe deze preachtige VOGE 300 Rally rijdt, dan hebben wij het antwoord want u kunt bij ons op afspraak komen proefrijden.

  • LET OP: Wij zijn op dit moment uitsluitend op afspraak geopend. Neem contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website, pagina op motoroccasion of marktplaats.

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Gratis goodiebag met praktische S100 producten ter waarde van ruim €55,-   


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS (uitschakelbaar)
- A2 (19KW)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion