Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2008
zeer nette mt-01
deze dikke 2-cilinder is voorzien van
een gear indicator en bar end
spiegels..
en voor een mooiere sound zijn dam
uitlaten gemonteerd.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Viertakt, tweecilinder V-motor, OHV, 4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 97|113 |
Cilinder inhoud | 1670 |
Comp. verhouding | 8.36:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 90|66.3|4750 |
Max. koppel | 150.1|3750 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 215 |
ABS | nee |
Frame | aluminium wiegframe |
Vering voor | Telescoop |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Enkele zwevende schijfrem, Ø267 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | 2185 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1160 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 240 |
Leverbare kleuren | Midnight Black, Silver Sand, Competition White |
Beschrijving | Design award winnaar!
Prachtige sound!
V-twin, 1670 cc, 150 Nm koppel bij 3.750 tpm
Zeer hoogwaardige afwerking en liefde voor details
Zeer groot assortiment accessoires en tuning onderdelen
|
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken