Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2020

Garantie: Ja
17735 Km
GRIJS
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Modelreeks: jan 2020 - 2024
Koppel: 29 Nm
Afmetingen (LxBxH): 219 x 78 x 147 cm
Tankinhoud: 13 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion