Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 650 - 2024

Nieuw
Zwart en Wit
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De X-Ride 650 Classic laat oude tijden weer herleven. Een back to basic motorfiets in een klassieke enduro outfit. Een 650cc 1-cilinder die ondanks zijn uiterlijk toch helemaal van deze tijd is. Zo voldoet hij aan de strengste emissie eisen en rem je gecontroleerd door het aanwezige ABS remsysteem. Interessant om te weten maar met de X-Ride 650 Classic wil je maar één ding en dat is rijden. Rijden zoals men dat back the days deed, genietend van het temperament van de 1-cilinder en de roffel uit zijn twee uitlaatdempers!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-Ride 650
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€6.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€6.499,-


Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion