Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 LE MANS 3 - 1985

Garantie: Ja
82510 Km
Rood
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie orginele Moto guzzi Le mans 111!
Van eerste eigenaar.!
Met Duitse papieren!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spoorwijdte" betekent: Aanduiding voor de afstand tussen motorfiets en zijspan. Zijspancombinaties met een kleine spoorwijdte zijn handelbaarder dan die met een grote spoorwijdte, maar ze vereisen allemaal veel stuurmanskunst, vooral in de bochten. Een smalle spoorwijdte wordt bij wedstrijdcombinaties aangetroffen. Voor toeristisch weggebruik is een brede spoorwijdte te prefereren. In dat geval bedraagt de meest gekozen afstand tussen de binnenste chassisbuis van het zijspan en het motorframe 25 á 30 centimeter.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2024 Motoroccasion