Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 250 IE - 2007

Garantie: Nee
17337 Km
Grijs
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij verkopen wij in opdracht deze MP 3 met het 250 CC motorblok.

Dit is een model met het motorrijbewijs A dus niet geschikt voor het autorijbewijs B het is geen LT uitvoering.

Motorfiets is voorzien van een Givi Air flow ruit voor meer windbescherming en een originele topkoffer in kleur.

Dus wil je graag op 3 wielen rijden met je motorrijbewijs hier is er een.

MP 3 staat klaar voor een bezichtiging en of proefrit.

Motor heeft wat kleine minimale gebruiker sporen.

Kantel systeem werk niet maakt voor rijden niks uit en met parkeren kan hij gewoon op de middenbok.

Voor een meerprijs maken we dit in orde.

Proefrit is mogelijk.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Automaat, In hoogte verstelbare ruit, middenbok, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion