Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER 300 ABS - 2019

4693 Km
Zwart
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
4693 km !! / ABS - ASC / Nederlands geleverd / 24-09-2019 / Bagagerek / Middenbok / extra : originele wielen, Windscherm origineel, spiegels origineel / 
Vespa 300 GTS Super / Zwart ! 
  • -
    Inruil welkom!

    MotoRestyle
    Leroy en Louk Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy 06 52831572 Louk 06 24242858

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
    Maandag eventueel op afspraak
    Voor een bezichtiging graag eerst even bellen

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,- 

    -
  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion