Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2021, 1650 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO CFORCE 625 SL7
CFMOTO CFORCE 625 SL7
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 237 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2022, 1905 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2022, 3282 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2022, 141 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.590,- € 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2022, 2277 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 8449 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 1131 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.999,- € 7.499,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2022, 16374 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2023, 1561 Km
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2023, 2690 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion