Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2022, 2650 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 2730 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2022, 2400 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 7797 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2022, 3562 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.495,- p/mnd klik hier
2022, 11650 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1967 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022, 1500 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2023, 10900 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2023, 1501 Km
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 4228 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 1548 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 837 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 545 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 2600 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2023, 1552 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2023, 2500 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion