Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.745,- p/mnd klik hier
2011, 18013 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.745,- p/mnd klik hier
2011, 28330 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2011, 39934 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.799,- p/mnd klik hier
2011, 37674 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 19900 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 33200 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2011, 34058 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2011, 27942 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.890,- p/mnd klik hier
2011, 10155 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 10.990,- € 11.990,- p/mnd klik hier
2011, 30466 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 26700 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2012, 32619 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2012, 28600 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2012, 25151 Km
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 11.890,- p/mnd klik hier
2012, 31900 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2012, 23710 Km
DUCATI DIAVEL STRADA
DUCATI DIAVEL STRADA
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2013, 53287 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2013, 16000 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2013, 16097 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2013, 16695 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion