Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2012

Garantie: Ja
18818 Km
BRILLIANT SILVE
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Een hele nette 2012 Sportster XL1200C Custom, in de kleur Brilliant Silver. Verder is deze Harley-Davidson uitgerust met een swingarmbag, bagagerek, toolrol, windscherm en open dempers voor een mooi donker geluid!

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Interesse?
Neem gerust contact op met onze verkopers Ludo en Mike.

Harley-Davidson Amsterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig nagelopen.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe en occasion Harley-Davidson motoren.

- Financieren is mogelijk.
- Altijd 12 maanden BOVAG garantie.
- U kunt daarnaast ook kiezen voor de eerstvolgende servicebeurt volgens fabrieksopgave met 24 maanden garantie tegen meerprijs(vraag naar de voorwaarden).
- Inruil van alle merken motoren is mogelijk.
- Ook inruil van uw auto, boot of caravan is bespreekbaar!
- Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.
- Ook voor personalisatie(customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij u bij terecht.

Kijk ook eens naar onze overige advertenties!

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: www.harleydavidsonamsterdam.shop
Wist u dat u bij ons ook een nieuwe Harley-Davidson kunt huren? Kijk voor ons aanbod op: https://www.hd-amro.nl/rentals-amsterdam

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 020-8334455
Of per Email : sales@harleydavidsonamsterdam.nl


Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Gesloten.
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 09:00 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Amsterdam
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion