Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2021, 22494 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2021, 27153 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 12750 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 11.249,- p/mnd klik hier
2021, 2573 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2022, 26000 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2022, 8273 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2022, 4070 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 12.990,- € 14.300,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 2815 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 14.150,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1965 - De BSA Group huurt in 1965 consultants McKinsey & Company in om de structuren om BSA en Triumph in kaart te brengen en zodoende de productielijnen en gerelateerde processen te stroomlijnen. Het rapport geeft ook een overzicht van de situatie in Amerika, de grootste afzetmarkt van Triumph met 60%. Het resultaat geeft een advies tot integratie van de beide merken. Eric Turner besluit dat de verkoopdoelen niet in elkaars lijn liggen en legt het advies naast zich neer. Vanaf dat moment laat hij zich volledig leiden door zijn accountants voor wat betreft het stellen van doelen in plaats van het betrekken van advies vanuit dealers en distributeurs.
© 2000 - 2024 Motoroccasion