Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 17200 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 8924 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2016, 1102 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.590,- p/mnd klik hier
2017, 10500 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 10109 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2017, 1483 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 11771 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 9101 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.775,- p/mnd klik hier
2018, 14104 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 7647 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.490,- € 8.690,- p/mnd klik hier
2018, 7426 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 8474 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2019, 8495 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
HARLEY-DAVIDSON STREET XG 750
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2019, 2623 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion