Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 21437 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2017, 20310 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 28500 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2017, 19420 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2017, 4101 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 16830 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2018, 9419 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 15646 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2021, 19000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER 850
MOTO GUZZI V 9 BOBBER 850
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2021, 17034 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER SPORT
MOTO GUZZI V 9 BOBBER SPORT
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2021, 5259 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2022, 3520 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 2000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 4710 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.249,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 13.399,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion