Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 1.875,- p/mnd klik hier
2005, 37821 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 43762 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2005, 37091 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 15940 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 19041 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 39886 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.440,- p/mnd klik hier
2006, 11545 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2007, 61514 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2007, 31829 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2007, 82304 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2007, 22800 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2008, 43000 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 42140 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2011, 22229 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 46381 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 6845 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2015, 29369 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion