Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 1.800,- € 1.950,- p/mnd klik hier
1995, 132491 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1996, 89288 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1996, 142924 Km
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1996, 87887 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1996, 124047 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1996, 50483 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1996, 60701 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1997, 92300 Km
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1997, 100183 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1997, 59234 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1997, 100246 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.375,- p/mnd klik hier
1998, 116441 Km
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 2.495,- p/mnd klik hier
1999, 77362 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
1999, 179029 Km
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2000, 114732 Km
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2000, 96015 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2001, 132698 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion