Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 37060 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 29834 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 17037 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2015, 25002 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 18700 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2015, 1528 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2015, 6485 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2015, 2593 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2016, 12402 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2016, 10981 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2016, 23861 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2016, 1788 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2017, 24796 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 18294 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2017, 18863 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2018, 30917 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2018, 13500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 14500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 25242 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 19510 Km
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion