Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 37915 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2003, 24513 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 27763 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 45897 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 3.950,- € 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 19000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.395,- p/mnd klik hier
2009, 41978 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
2009, 0 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2011, 14300 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 18232 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX BLACKMAX
YAMAHA TMAX BLACKMAX
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 54440 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 31500 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 3894 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 2912 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 8547 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2017, 13211 Km
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion