Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2017, 20822 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2017, 40906 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.500,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 35840 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 26670 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 12900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.199,- p/mnd klik hier
2017, 24385 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 19673 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- € 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 21442 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.750,- € 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 32222 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.295,- p/mnd klik hier
2017, 6100 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 14615 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 14650 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 19836 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 43715 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2018, 26900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2018, 25280 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 18000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 19000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 6500 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2018, 19167 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion