Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2018, 33047 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 16705 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2018, 37768 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 9000 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2018, 13000 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2018, 11974 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2019, 10500 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 8072 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 14894 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 5328 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 19193 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2020, 6002 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 10079 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 18308 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 9850 Km
KAWASAKI Z900RS SE
KAWASAKI Z900RS SE
€ 11.650,- p/mnd klik hier
2022, 7400 Km
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900RS 50TH ANNIVERSARY
€ 12.450,- € 14.299,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.468,- p/mnd klik hier
2023, 6900 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2023, 532 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion